sema yıldız

sema yıldız
@semaayldz
MAUN Kaybetmekten korktuğum herşeyi özgür bıraktım.
İnsanlar güvenilmeye layık değildir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kötü bir son, Sonsuz bir umutsuzluktan daha iyidir.
Bir umudum yok, bu sondu
Uykumdan uyandırıp ağlatan bir acıydı.
İnsanlarla mesafeli olmak iyidir. Gereksiz pişmanlıklar yaşamazsınız.