sema ilgörmüş

sema ilgörmüş
@semailgormus
İyi insan olmak güzel-rahatlatıcı, güven verici- bir histi.
Reklam
Ama hiçbir hayatta sonsuza kadar saf bir mutluluk içinde olamayız. Öyle bir hayat olabileceğini düşünmek ancak yaşadığımız hayattaki mutsuzluğumuzu büyütmeye yarar.
“Bazı yolların daha kolay olacağını düşünmek işimize geliyor bence.”
Sayfa 177·Kitabı okudu
Hayatında olabilecek her şeyin bir yerlerde, bir hayatta zaten olduğunu bilmek Nora’yı kararlar alma zorunluluğundan biraz da olsa özgürleştirmiş gibiydi.
Sayfa 151·Kitabı okudu
Hayatının her anında yeni bir evrene girersin. Verdiğin her kararla.
Reklam