Sema

Sema
@semakurtbas
Reklam
Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerekir. Dinlemeyen insanın da Yargılamaya hakkı yoktur.
Detaylarda saklı güzelliği görmeden ve bir kez olsun kendini karşısındakinin yerine koymadan ölen insan mutlu sayılır mı?
Büyüyen insanın kendini yetiştirmesi ikinci doğumu gibidir ve asıl doğumu budur. İnsan kendi doğumundan yalnız ve yalnız kendisi sorumludur.
Reklam