Semih

Semih
@semihozbilen
Henüz meşhur olmadım, yani hala iyi bir yazarımdır.
Mafya filmlerini seviyorum çünkü orada bile kurallar, hükümetin kurallarından daha net. En azından kimin kimi vurduğu belli.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir Türk'ün en sevdiği cümle:
"Mahallede hallederiz." (Devlet kurumlarını asla karıştırma.)
Eski İstanbul'da fakir olabilirdin, aç olabilirdin, mutsuz olabilirdin. Ama asla, asla kötü giyinmiş olamazdın.
1000Kitap
Roma diyor ki 'Carbonara benim!', Napoli diyor ki 'Pizza benim!', Sicilya gülüp geçiyor.
1000Kitap
Rönesans'tan bu yana insanlığın yaşadığı tüm felsefi acıları görmezden gelerek, basitçe mutlu olmaya çalışıyorum. Bu, edebi bir ihanettir ama yaptığım makarna çok güzel. Tavsiye ederim.
1000Kitap