Ferhat Kaya

Ferhat Kaya
@sen21
Şaiir
Hayatımın En Güzel Yıllarını Verdim Daha Güzeli Yok Mu Dediler . . !
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şaiir
Canımızı Yakanların Hepsi, Bir Zamanlar Canımızdı Ciğerimizdi...
Şaiir
Paran Varsa Herkes KuLun . Paran Yoksa Issız SokakLar YoLun . . !
Şaiir
AĞLARKEN YANIMDA OLMAYANLAR; GÜLERKEN GÖLGE YAPMASİNLAR.....
Şaiir
Bizim kimseye gönül borcumuz yokk.... Yaşadigimiz her mutluluğun bedelini,,,,fazlasiyla ödedik...../_____