Sena DOĞAN

Sena DOĞAN
@senaadogan
Sevincinizi sevin...
Ölmek için çok zamanın olacak, Murray. Ama yaşamak için sahip olduğun tek zaman bu.
Sayfa 243·Kitabı okudu
Reklam
“Sevgi olmasaydı hayatlarımız bir hiç olurdu.” diyor. “Dünya bir hiç olurdu. Sevgi olmasaydı var olmayabilirdik bile.”
Sayfa 242·Kitabı okudu
Her şeyin başı harikaydı, ortası da öyle. Ama sonu, daima hüzünlü biter.
Sayfa 233·Kitabı okudu
… evime yaklaştıkça evimden uzaklaşmış gibi hissediyorum.
Sayfa 232·Kitabı okudu
“Sadece anın tadını çıkarmanı istiyorlardır belki. Ne olur ne olmaz.” “Öyle mi? O zaman aptallar. Çünkü ölebileceğinizi düşündüğünüzde anın tadını çıkarmak o kadar kolay değil.”
Sayfa 193·Kitabı okudu
Reklam