sena

sena
@senae21
"Kendimi mi öldürsem yoksa, bir fincan kahve mi içsem?" Albert Camus
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu bakış öyle hevesli ama yine de öyle itinalı, evhamlı ve dayatmacı ama yine de öyle duygudaş, sebatlı ve kurnaz ve yine de öyle içten ve iyi niyetlidir ki, kişinin üzerine hoş bir yorgunluk çöker ve burada kederini açığa vurmaktan bir tür duyumsal haz duyar, kan kaybından ölürken duyulan duyumsal haz misali. Soren Kierkegaard - Ya Ya Da
İnsan ve Duygular
Olabilir.İnsan yokuş çıktıktan sonra düzlükte pes edebilir .olabilir.
Başarısızlığı kaldıramadığım için başarısız olmayı önemsememem gerekiyor, oysa ben her koşulda ve artık yorulduğum için değil de kendime iyi geleni yapıp kendimi darlamamayı tercih ederdim.
İnsan ve Duygular
"Olmamasına razıyım Oluyormuş gibi olmasın yeter ." Fransız Kafka
İnsan ve Duygular