İşte tam da bu yüzden sesin çığlıktan çatlayacak gibi olduğu halde sessiz kalmayı seçebilmek kelimelerin gücünü değil, kalbinin ve duygularının derinliğini gösterirdi.
Güneş doğduğunda başka bir şehrin sabahında olacağım
Her insanın bir öyküsü vardır ya
Benimki de böyle işte...
Bu sabah pencerene bak
Bu koca şehri sana bıraktım
Başka bir şehrin sabahından başka bir dilde
Elveda ...
-Göktan/Sen-
İstesen hayat verirdim bu karanlıklara.
İstesen gökyüzünü bir mendil gibi yırtardım.
Denizlerden, göllerden, nehirlerden.
Sana görmediğin renkler yaratırdım.
Zamanın ötesinde, yeni bir dünya kurardım sana.
İnsansız, tanrısız, kedersiz.
-Ümit Yaşar Oğuzcan / Biz Kardeş Değiliz.-
Verdiğin her kederin yüreğimde yeri var.
Hangi kitabı açtıysam seni okudum yılardır
Hangi aynaya baktıysam seni gördüm.
Gel desen gelemem
Git desen gidemem
Öl desen kanım akmaz
Anladım artık seni sevmek yüce bir şey
Anladım, seni sevmek Tanrı'ya yaklaşmak.
-ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN / AŞKA DAİR NESİRLER-