E.

E.
@sensizevim1hic
geçmez dediğin günlerin kaçıncı yarınındasın?
@sensizevim1hic·
·
sabitlendi
Daha anlatacak çok şey var…
sen belki bu yazdıklarımı hiç okuyamayacaksın, göremeyeceksin ama biliyorum ki her zaman orada bi yerlerde benimle kalacaksın. seninle olan tek keşkem evet demememdi. kim bilir belki her şey daha farklı olurdu seninde söylediğin gibi “4 yıl”… düşüncesi bile o kadar güzel ki ayrı kaldığımız süre zarfında bile her zaman seninleymişim gibi hissediyordum. çünkü biliyordum ki bi gün gelecek ve isteğimiz yerine gelecek ve öyle de oldu gerçekten. geç oldu ama oldu. bu sıra bizi bir araya getirdi binlerce anı sayısız sohbet ve daha niceleri…Sen benim en büyük iyikimsin her zaman yerin ayrı olacak. Umarım bu sokaklar bizi tekrardan bir araya getirir…
Duygu ve Düşünce
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
selamm nasılsınızz¿¿
Duygu ve Düşünce
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!
Alıntı
Umursamadığında güzelleşir hayat…
Duygu ve Düşünce