E.

E.
@sensizevim1hic
geçmez dediğin günlerin kaçıncı yarınındasın?
Kötülerin yaptığı şeylerle baş edebilmek için iyilerin psikoloğa gitmesi gereken bir dünyada yaşıyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Böyle bir çağın insanı olmak imtihan için hepimize yeter.”
Duygu ve Düşünce
Aklımı alamıyorsam aşksın.
Müzik
Biriyle bunca zaman geçirip, sonunda onun sadece bir yabancı olduğunu idrak etmek…Ne büyük kayıp.
Duygu ve Düşünce
“Lüksler hiç ilgimi çekmedi. Ben basit şeyleri seviyorum; kitapları, yalnız kalmayı ya da anlayan biriyle olmayı…”
Duygu ve Düşünce