Kalbim göğüs kafesimde çırpındı. "Sevgiye inanmadığını sanıyordum." "Şahsen inanmıyorum. Ama sevgi para gibidir. Değerini, ona inananlar belirler. Ve belli ki sen inanıyorsun."
Yapabileceğiniz en büyük fedakârlık; bir şey uğruna yaşamak, onun benliğinizi tüketmesine ve sizi hiç tanımadığınız bir hale dönüştürmesine izin vermekti. Ölüm unutulurdu; yaşamak ise mutlak olan şeydi, var olan en sert gerçekti. "O kadar çok istiyorsun ki her şeye evet dersin. Herkese inanırsın. Bir iyilik daha, nazik bir jest daha... ve sonra belki, sadece belki, uğruna kendini rezil edeceğin kadar umutsuzca istediğin o sevgiyi sana verirler."