Abuhayat

"Alemden ibret almayan aleme ibret olur. "
Reklam
" Bazı kadınların içinde bir pehlivan , bazı erkeklerin içinde de korkakliklarindan dolayı bir kadın gizlidir "
En kötü alışkanlıgimiz tek kişi olup , iki kişilik sevmek .
"Bin fersahtan duyarım kimle gülüştüğünü, Alnından öz kardeşim öpse ben irkilirim. Değil yalnız ardına kimlerin düştüğünü, Kimlerin rüyasına girdiğini bilirim." · · 1 Yorum Matmazel Lodulx @DearySule · 2s Sessizce olmaz gidişim , kapıyı çarpar giderim.Demiş Ahmet Kaya .Bilirsiniz ki bazı vedalar sessiz olmaz Acaba bağrımızda yanmayan yerimiz kaldı mı ?Maşallah şiirleriniz de tuzu biberi oldu. Geceniz şiir olsun hocam saygıyla 🙏 daha fazla Abuhayat Bir yorum yazın... Bir yorum yazın... (1) Oğuz: "geceniz şiir olsun": geceniz şiir olsun ALLAHAISMARLADIK Elimi beş yerinden dağladı beş parmağın, Bağrımda da yanmadık bir yer bırakmadan git...... - 1000Kitap Abuhayat Abuhayat 7 Kitaplık 271 Takip 242
"Kul isen Hakk’a, geçirdiğin her an , Vuslata bir adım kalaysa düğündür. Yarın o kadar geç ki cancağızım ; Allah’a kul olmak için son fırsat belki bugündür."
Reklam