"Bin fersahtan duyarım kimle gülüştüğünü,
Alnından öz kardeşim öpse ben irkilirim.
Değil yalnız ardına kimlerin düştüğünü,
Kimlerin rüyasına girdiğini bilirim."
·
·
1 Yorum
Matmazel Lodulx
@DearySule
·
2s
Sessizce olmaz gidişim , kapıyı çarpar giderim.Demiş Ahmet Kaya .Bilirsiniz ki bazı vedalar sessiz olmaz Acaba bağrımızda yanmayan yerimiz kaldı mı ?Maşallah şiirleriniz de tuzu biberi oldu. Geceniz şiir olsun hocam saygıyla 🙏
daha fazla
Abuhayat
Bir yorum yazın...
Bir yorum yazın...
(1) Oğuz: "geceniz şiir olsun": geceniz şiir olsun ALLAHAISMARLADIK Elimi beş yerinden dağladı beş parmağın, Bağrımda da yanmadık bir yer bırakmadan git...... - 1000Kitap
Abuhayat
Abuhayat
7
Kitaplık
271
Takip
242
"Kul isen Hakk’a, geçirdiğin her an ,
Vuslata bir adım kalaysa düğündür.
Yarın o kadar geç ki cancağızım ;
Allah’a kul olmak için son fırsat belki bugündür."