Serencam

Serencam
@serencam1
İnsanlar iyi değildir.
Öğrenci
Lise
İzmir
25 Eylül
14 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
İnsanlar iyi değildir. Yalnızca iyiymişler gibi gözükmeye çalışırlar. Fazlasını bekleme, dedi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar diyorum, Bayım. Kendilerinde eksik bıraktıkları insanlık diyorum.
- Kafan iyiyken hep beni seviyorsun. - Kafam hep iyi.
Bazen o insanları köpeğe bile benzetmekten utanıyorum, Tanrım. Onlar, o kadar insan canlısı ki. Bizler ise, içimizde cehennem yaratıyoruz.