SerkanK.

İyi geceler Arkadaşlar.. Cumanız mübarek olsun bütün dualarımız kabul olması dileğiyle..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgi neydi ? coşkun akan dere, sonbahar rüzgarıyla ürperen yapraklar, cama vurup dağılan yağmur damlaları, bir yürek çarpıntısı? Sonunda coşkun dere durulur, yapraklar kurur dökülür, yağmur diner güneş çıkar.Sevgi neydi ? sevgi sahip çıkan o sıcacık insan eliydi sevgi iyilikti….
İnsanın kendisine yaptığı tüm eziyetlerin sebebi sevilmeme korkusundan. Bunu okuyan her kimsen, seni seviyorum. Korkma. Tekrar sevileceksin, söz veriyorum... "😊🤗
Kitap okumaktan gözleri ağrıyanlara iyi geceler 😊🌸💛🎈
Sanki ben doğduğumda , sen gökyüzünde beni sabırla bekleyen bir yıldızdın... İyi geceler 🌸