Sermin

Sermin
@sermin192
öğretmen
Gazi Üniversitesi
19 Şubat
547 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"yüreğimi yakıyorsun o güzel gözlerinle bakışlarında bir ümit var.."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ne kadar iyi bir insan olduğunun önemi yok, nasıl olsa ilk hatanda en kötü insan sen olacaksın."
Ben beni mutlu edeceğine en çok inandığım insandan mutluluk görmediğim zaman mutlulugun peşini bıraktım ve kapılarımı kapattım. Beni benden başkası mutlu edemez. Ben en çok kendimle mutluyum.
"Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya geldik?"
Ben, sen beni seversin, kalbimden öper başına koyarsın sandım.