Ne o bana gelebildi, nede ben ona gidebildim.
Aynı şehirlerde, aynı gökyüzünde, aynı yıldızları seyrettik de, bir çıkmaz sokakta bile karşılaşmadık. O bana hüzün kokan şarkılar dinletti, ben duygu dolu şiirler yazdım. Yaşayamadığımız aşkın girdabında kaybolduk ne acı. O bana sitem etti. Bense sessiz çığlıklar attım...