"değerinizi bilmeyen insanlar için boşa mücadele etmeyin" diyor can yücel ve ekliyor: "onları layık oldukları insanlara bırakın ve sakın arkanıza bakmayın."
Özür dilemek, teşekkür etmek, ilk adımı atmak, gerektiğinde alttan almak, anlayışlı olmak sizi ezik biri yapmaz, egosuz sevip değer verebilen güzel bir insan yapar hatırlatayım bunu.
Empati kursan da, anlayışlı olsan da, kendini onun yerine defalarca koysan da aklına yatmıyor çünkü sen onun yerinde olsan tüm zor şartlara rağmen öyle yapmazdın.