sercan ateş

sercan ateş
@serseri1907
küfretmek doğal bir terapidir aksini iddia edenin *mına koyim
Reklam
Bayramda küsler barışırmış kalbini kırdığım kim varsa *mına koyayım ben kimsenin kalbini boşa kırmam
Bundan sonra problemlerimi ortalığın *mına koyarak çözmeye çalışıcam.
Bir şeyi hem çok istiyorsun, hem de gram inancın kalmamış; işte bu ikilem insanın hayatını s*ker.
. Susarak Nekadar çok şey konuşmuşuz Şimdi sesli olarak Konuşacak hiçbir şey kalmamış... .
Reklam