Bu uygulamadaki insanlar hepini çok tatlı çok şeker birbirinizin arkasından iş çevirmeyen, birbirinizi dolandırmayan, yalancı insanlar değilsiniz. Çok sevimli kişilikli, karakterli insanlarsınız. Tabikiii VE EN ÖNEMLİSİ YAVŞAK DEĞILSİNİZZ.
Bu seferde bi eleştiri eleştiricem.
Yorumlara yazmışlar niye eleştiriyorsun herkes özgür fln herkes özgürse bende eleştiride özgürüm o zmn sende benim eleştiri iletimin altına eleştiri yapamazsın.
Çok komiksiniz sabah sabah keşfetteyim ileti okuyorum ya saçma salak yazıyorsunuz iste benim hoşuma giden bi hesap varda iste çok hoş fln amk bize ne hoşunuza gidiyorsa yazın ne etrafa duyuruyosunuz?