B.Y.A

B.Y.A
@serseriniz
Herkesin hayatı kendine roman...
Reklam
Bir çöp mü daha kirli yoksa insanların ruhları mı?
Hayatımızı ne bizi unutmuş insanlarla hatırlamakla ne de canımızı acıtacak anıları anlamakla geçirmeliyiz. Şunu bir kabullenelim Bazı şeyler yaşandı ve bitti..
Arkana bakmayı bırak... O yöne gitmiyorsun. Önüne bakmalısın,çünkü gittiğimiz tek yön önümüz...