Derin bir insanım ben herkes anlayamaz.
Gülümsemelerim kahkahalarım çoktur.
Ama bir o kadar da üzüntülerin ve hayal kırıklıklarım da çoktur.
Hepsini gülümsemelerimin arkasına saklar kendime mutluluk maskesi yaparım.
"İyiyim "derim soranlara "bir şeyim yok her şey yolunda" derim.
Ama kimse bilmez yorgunluğumu, suskunluğumu, sessizliğimi kızgınlığımı, darılmışlığımı kırılmışlığımı.
Dedim ya herkes anlayamaz işte.