Sevda aydın

Herkese iyi bayramlar dilerim 🍬☺️
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Annemi çooook özledim 😢
Hayırlı ramazanlar dilerim 🤲🕌
🥖Ekmek almak için sokağa çıktım ,havada huzur kokusu vardı ,sessiz ilk hakim di bir kaç araba sesi dışında sanki kuşlar bile mutlu şarkılar söylüyorlardı 🕊🕊☺️