Sevgi

Sevgi
@sevgiakalin
Okuduğum kitapları tartışabiliriz. Benim en değerlim kızım

Sevgi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
2024 2. kitabı
Astrid Lindgren
8.9/10 · 40 okunma
Reklam
'En zelil olduğun yerde izzeti öğrenirsin!' derler ya, meğer ne boş yaşamışım, dolu sanarak! Gözlerim kör, yüreğim sağır!
Ah, şu kalbimizin değerini bilsek, kimse o mabette kirli bir şey barındırmasa, hep doğduğumuz günkü kadar saf ve temiz kalabilsek, kimse kimseyi kırmasa, üzmese...