Sevgiiresmi

Sevgiiresmi
@sevgiiresmi
Bırak imkansız kalsın İnstgrm: sevginiz.s
çocuk gelişimi
14 Eylül 2006
17 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Dicek bişey kalmadı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu hayatta her seyi kaybedip de kaybetmediğim tek bir şey vardı, o da kendim. Herkes gitse bile kendim hep benimle kalacaktı ve onun için ayakta kalmalıydım. Çünkü biz ayakta kalmak için geldik bu dünyaya, yürüyemiyor olsak bile ruhumuz ayakta kalmalıydı. Çünkü oturarak ışıklarımızı yakamazdık, bunu en iyi siz biliyorsunuz. Ayağa kalkmak ve ışıklarımızı yakmak zorundayız. Çünkü biz karanlıktan korkanlarız; ama bunu itiraf etmekten korkmuyoruz...
Her bunalım atlatan 'ben güçlüyüm' diyerek küllerinden doğma edalarına bürünüyor. Bunalım sizi güçlü yapmaz, güçlü olan bunalıma girmez.
Bu dünyanın hiçbir yerinde evimizdeymişiz gibi hissetmedik, hissettirilmedik. Çünkü biz kendimize yabancıydık aslında, kendi kendimizin evi olmalıyken kendi bedenlerimizde birer misafir olmaktan öteye gidemedik.