Bugün sadece tek bir sözle ifade etsem herkesin herkes hakkında bir fikri var ama kimse kendini görmüyor arkadaşlar hepinizin üzgün olduğunu , ağladığı, güldüğü,sinirli olduğu zamanlar olur bunu. İçin birbirimizi kötü ama bizde olan davranışlarıyla yargılamayalım ben artık iyi kötüye bakmıyor onları olduğu gibi kabul ediyorum etmek zorunda olmasam bile "iyi olun iyi olmak Farklılıktır",😊