Şeyma Kılıç

Şeyma Kılıç
@seyma012
Ne güzel demiş Özdemir Asaf… Aşk… Görmeden çok,özlemeyi sever, Dokunmadan çok,düşlemeyi, Ve aşk öyle haindir ki,nerde imkansız varsa gider onu seçer.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların duygularını anlama ve öğrenme çabamın bir parçası olarak sürekli müzik dinliyorum.
İnsanların duyguları olmasaydı cinayet de olmazdı.
Eğer farklıysan,yalnızlığa mahkumsun. -Aldous Huxley