arraf

arraf
@shadesofdead
he manyagim
"Kendi yaralarını kendin dikebilirsin." dedi Tanrı ve elime bir iğne verdi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
mazide kalmadı, kimi kandırıyorum. hâlâ adını duyunca Kalbimde ağrı baş kaldırıyor. söz geçiremiyorum.
bir söz bırakın, şarkı sözüde olur. iyi geceler .d
ben istemedim ayrılığı.
diğerleri gibi bağırmak değil, sadece fısıldamak isterim kulağına sevgimi.