shwaaii

shwaaii
@shwai
Aşk, iki kalbin birbirbine akan nehri bulmasında başlarmış. Her ne olursa olsun o nehirden çıkamamakmış. Boğulacağını bilsen de, en derinlerde yüzmekmiş. En güç dalgalar ile savaşmak, hiçbir darbede pes etmemekmiş.
Sayfa 396·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her zaman bir kalbe yakışan güzellik vardır ve belli bir zamanı kollar."
Sayfa 341·Kitabı okudu
Alıntı
Zamanın ise her şeyin ilacı olduğu söylenir. Doğru evet, her acının ilacı olduğu doğru ama geçen her acı iz bırakıyordu.
Sayfa 193·Kitabı okudu
Alıntı
Canım öyle yanıyordu ki, hissettiğimi hissetmesini istiyordum. İçimdeki acıyı hissetmesini ve bana hiçbir açıklamanın yetmeyeceğini anlamasını istiyordum.
Sayfa 168·Kitabı okudu
Alıntı
Fakat her güzel şeyin istemesek de sonu geliyordu.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Alıntı