Aşk, iki kalbin birbirbine akan nehri bulmasında başlarmış. Her ne olursa olsun o nehirden çıkamamakmış. Boğulacağını bilsen de, en derinlerde yüzmekmiş. En güç dalgalar ile savaşmak, hiçbir darbede pes etmemekmiş.
Canım öyle yanıyordu ki, hissettiğimi hissetmesini istiyordum. İçimdeki acıyı hissetmesini ve bana hiçbir açıklamanın yetmeyeceğini anlamasını istiyordum.