Silvana

Silvana
@silvana1
Hayattaki tek şansım kitaplardan geçmekteydi... 12.02.2016 07.07.2021
Sarılmak nasıl bir şey? Özlemek kadar zor mu? İçime attım acımı her gece hayra yordum.
Reklam
Ne olur çık gel başımı başka birine yaslamadım Üzülme, şikayetçi değilim hiç. Kaderim gülmedi hiç, seninle donmadık hiç. Sahi, umudun bitti mi? Benim ki hayır.
Başını sağ omzumun üst kısmına yaslamadın hiç....

Silvana

, bir kitap okudu
10/10
·352 syf.·
2019 47. kitabı
Mustafa Görgüç
7.3/10 · 1.018 okunma
Yavaşça deliriyorum Ona ihtiyacım var Bu içimdeki his geçmiyor...