şimal

şimal
az insan çok kitap
Sarılmak neden güzeldir bilirmisin? Çünki sağ tarafta kalp yoktur Orası hep boştur Sarılınca sağ yanını o nun kalbi doldurur "Aziz Nesin"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sahi neden çocukken bize "büyüyünce ne olacaksın" diye sorulan sorulara "mutlu" diyemedik?
1 yıl sonraki kendime not : hiçbir gece yokki sabah olmasın hergün güneş yeniden doğuyorsa hala umut var demektir. Üzülme yaradan yardır ve yarayı verdiği gibi dermanıda verecektir Zaman akacak herşey düzelecek