seda

seda
@sinead
nothing much to say
Kimse kötü doğmuyor. Bir bebek annesinden nefret edemez; önce annesinin ondan nefret etmesi gerekir.
Sayfa 128·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kar çok kuvvetli bir görsel sembol, değil mi? Her şeyi temizliyor.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Alıntı
Hepimiz için ağlıyordum. Her yerde çok fazla acı var ve biz, görmezden geliyoruz. Gerçekte hepimiz korkuyoruz. Birbirimizden ödümüz kopuyor.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Alıntı
Ona ve onun gibilere, bize, yaralı ve kaybolmuş herkese derinden üzüldüm.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Alıntı

seda

, bir kitap okudu
10/10
·320 syf.·
Beğendi
·
12 saatte okudu
·
2022 16. kitabı
Alex Michaelides
8.6/10 · 12,9bin okunma