Sinem Aydın

Sinem Aydın
@sinem_aydin
Eğer iyi bir kalbin varsa, Çok güvenirsin, Çok seversin. Ve çok acı çekersin!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalmasın istemiştik bir tek ayak çıplak, Bir tek dal susuz, Bir tek çocuk yorgun, yarınsız, ekmeksiz... Çok şey mi istiyoruz gurban olduğum....
Kan ve kemik tüm insanlarda bulunur. Farklı olan yürek ve iyi niyettir.
Her şey güzel olacak. Belki bugün değil ama elbet bir gün.
Ateş düştüğü yeri yakar. Siz sadece sıcaklığını hissedersiniz…