Kimse demedi kelebekler tırtılken daha çok yaşadı diye😐Sen günlerce sürün,sürün,sürün yaşamayı sev sonra da 1 günlük kelebek kanatlarınla ölümü sev.
Ne demeli bilmiyorum😭
Sen elmayı seviyorsun diye elma seni sevmek zorunda mı?
Evet😅
Bi keren dualarla ben toprağa ekip durup oldum da tabii sevip duru dünyaya gelmeden dua ideni vaaa
Bunun suyu vaa
Bunun çapası vaa
Bunun çabası vaa
Sevgi neydi dinince emek diriz😃
Elmanın hatrında bi de vebali vaa bu dünyaya attı bizi tabii sevip durucek
Sankim hem hiç mi meyva yok?😅😅😅