Bazen aşırı coşkulu insanlar beni düşündürür; gerçekten de bu kadar heyecanlılar mı, yoksa o şekilde hissetmelerini sağlayacağı ümidiyle mi böyle davranıyorlar ? Tamamen gülümse ve mutlu ol mantığı yani.
Sevdiğiniz biri dokunup da onu yüzeye çıkarana dek ne kadar gergin ya da üzgün olduğunuzu anlamazsınız ya, sanki tüm vücudunuz birden tuttuğu nefesi verir gibi olur. Öyle hissediyordum işte. Tamamen o anı yaşamak için gözlerimi kapattım.
Ellerimize baktım, sanki gözümü ayırsam kaybolacaklarmış gibiydi. Nasıl oluyor da sadece eller birbirine dokunurken sıcaklığı dirseğime, hatta göğsüme kadar uzanabiliyordu ?