Bir gün üç günlük ömrü olan kelebek bir papatya' yayla bir birlerine aşık olurlar. kelebek son günü olan üçüncü günü papatya 'yaya onu sevdiğini söyler ve ölür.papatyada onsuz geçen her gününde yapraklarını birer birer dökmeye başlar en sonunda o da ölür .ondan sonra papatya'yaya seviyor sevmiyor diye sorulur