sıla

sıla
@slalix
Varda biri yok, yokta biri var.
Göründüğü kadarıyla, arzuladığımız ve aşığı olduğumuzu iddia ettiğimiz sağduyuya, yaşadığımız süre içinde değil ancak öldükten sonra kavuşabiliriz.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendilerini gerçekten felsefeye vermiş olanların sadece ölümle ve ölmekle ilgilendiklerini diğer insanlar büyük bir ihtimalle hiç fark etmez
Sayfa 96·Kitabı okudu
Alıntı
Ancak diğer konularda da olduğu gibi bazi hallerde, bir insanın ölmesi yaşamasından daha iyi olabilir.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Alıntı
Peki, zarar görmüş ve tükenmiş bir bedenle yaşanabilir mi?
Sayfa 74·Kitabı okudu
Alıntı
Bütün insanların düşüncelerine değil de bazı insanların düşüncelerine önem verilmesi gerekir.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Alıntı