Müsaadenizle bir kaç kelam etmek istiyorum. Bu platformda olmak bana öyle iyi geliyor ki. Ruhumun derinliklerinden çiçekler yeşertiyorsunuz . Hiç tanımadığım insanların öyle güzel Hüsnü zannına memur kılındım ki.... Birden aklıma ben nasıl bir güzellik yaptım ki, buradaki herkesin ablası , kardeşi, Hocası oldum??? Diyorum ve bir kez daha şükrediyorum. İyiki 1k ❤️❤️❤️varsınız canlarım ❤️🥰 rabbim ömrünüze bereket versin ❤️