İnsan ömrü boyunca bir şeylerle savaşmak zorundadır... İnsan dediğin savaşan bir hayvandır dememiş miydi biri..? Bende hastalığa, acıya ve ihmale karşı savaşmak istiyorum... ki bunların hepsi birbirini doğuruyor. Bu dünyada payıma düşen görevi alnımın akı ile yerine getirmek istiyorum Anne... ta en başından beri iyi insanların biriktirdiği, insanlığın bilgi birikimine az da olsa katkıda bulunmak istiyorum. Benden önce bu dünyada yaşamış insanlar benim için öyle çok şey yaptı ki, benden sonra yaşayacaklar için bir şeyler yaparak minnetimi göstermek istiyorum. Bana göre bir insan ancak ırkına olan borcunu böyle ödeyebilir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
37 yaşına ayak bastım, gençlere bakarım ve onlarla geçmişteki benin nasıl örtüştüğünü görürüm. Dünyadan ayrı bırakılıp hareket etmeye korktuğun zamanlar vardır. Ama endişelenecek bir şey değil, kesinlikle eşsiz insan diye bir şey yoktur, çünkü herkes birbirine benzer...
Shin'ichi SakamotoKokou no Hito, Volume 9