Biliyorum canın çok yanıyor, yalnız hissediyorsun kendini ama ustamın bir öğretisi var buna inan sen de: " Ok ancak geri çekilerek atılır. "Hayat sizi zorluklarla geri çekiyorsa,sizi daha büyük bir şeye fırlatacağı içindir."
Vazgeçme sakın
Herkese en iyi cevabı başararak vermelisin.
Bu yolda yanlız değilsin...