Sümeyye Öztürk

Sümeyye Öztürk
@smyyyyy
Ağlamayı kes hayatını yaşa biz zaten hayatımızı yaşamanın bir yolunu bulamayınca ağlamaz mıyız?
"Dünyaları verseler vazgeçmem", "ölsem vazgeçmem", "hayatta vazgeçmem" deme! Bazen vazgeçmek zorunda kalırsın. Kendinde geçmeyecek yaralar bırakarak...
Acı
Reklam
Sessizlik de suçtur bazen...
Düşünce
Sabahattin Ali'nin de dediği gibi "isteseler canımı vereceğim çoğu insanı hayatımdan çıkardım. Çünkü yokluklarına üzülmek yaptıklarına üzülmekten daha iyidir."
Sezen aksu dinlemeyen çok şey kaybeder.dinleyen çoktan kaybetmiştir zaten.
Biliyorum canın çok yanıyor, yalnız hissediyorsun kendini ama ustamın bir öğretisi var buna inan sen de: " Ok ancak geri çekilerek atılır. "Hayat sizi zorluklarla geri çekiyorsa,sizi daha büyük bir şeye fırlatacağı içindir." Vazgeçme sakın Herkese en iyi cevabı başararak vermelisin. Bu yolda yanlız değilsin...
Alıntı