Sümeyye Öztürk

Sümeyye Öztürk
@smyyyyy
Ağlamayı kes hayatını yaşa biz zaten hayatımızı yaşamanın bir yolunu bulamayınca ağlamaz mıyız?
𝘈𝘳𝘢𝘮𝚤𝘻 𝘣𝘰𝘻𝘶𝘭𝘮𝘢𝘴𝚤𝘯 𝘥𝘪𝘺𝘦 𝘶𝘨̆𝘳𝘢𝘴̧𝘵𝚤𝘨̆𝚤𝘮 𝘩𝘦𝘳𝘬𝘦𝘴 𝘣𝘦𝘯𝘤𝘪𝘭𝘭𝘦𝘴̧𝘵𝘪. 𝘡𝘰𝘳 𝘢𝘯𝚤𝘯𝘥𝘢 𝘺𝘢𝘯𝚤𝘯𝘢 𝘬𝘰𝘴̧𝘵𝘶𝘬𝘭𝘢𝘳𝚤𝘮 𝘯𝘢𝘯𝘬𝘰̈𝘳𝘭𝘦𝘴̧𝘵𝘪. 𝘠𝘶̈𝘻𝘶̈𝘯𝘦 𝘨𝘦𝘳𝘤̧𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘷𝘶𝘳𝘮𝘢𝘺𝚤𝘱 𝘴𝘶𝘴𝘮𝘢𝘺𝚤 𝘵𝘦𝘳𝘤𝘪𝘩 𝘦𝘵𝘵𝘪𝘨̆𝘪𝘮 𝘩𝘦𝘳𝘬𝘦𝘴 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘪 𝘩𝘢𝘬𝘭𝚤 𝘻𝘢𝘯𝘯𝘦𝘵𝘵𝘪. 𝘐𝘯𝘴𝘢𝘯𝘭𝘢𝘳 𝘣𝘰̈𝘺𝘭𝘦𝘥𝘪𝘳,𝘮𝘦𝘴𝘢𝘧𝘦 𝘪𝘺𝘪𝘥𝘪𝘳.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne güzel demiş Mevlana; Eğer sizi üzen kişilere hala selam verebiliyorsanız bu vicdanınız sadakasıdır.
"Hiç bir şey olmamış gibi. Hiç bir şey olmayacakmış gibi..."
𝘎𝘰̈𝘻𝘭𝘦𝘳𝘪𝘮𝘪 𝘬𝘢𝘺𝘣𝘦𝘵𝘵𝘪𝘮 𝘎𝘰̈𝘻𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯𝘪 𝘨𝘰̈𝘳𝘮𝘦𝘮 𝘨𝘦𝘳𝘦𝘬!
Karıncayı bile incitmez, sözünden incinir karınca... Bu da hayatımda en sevdiğim laf. Öyle işte.
Alıntı