senem senem

senem senem
@snm55snm
güven konusundaki felsefem şu; bir insanın iki yüzünü görmektense, hiç yüzünü görmemeyi tercih ederim!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşık olacağınıza sarhoş olun, En azından kusunca geçiyor.
Olur olmaz kişilere içini dökersen, Döktüklerini toplamak yine sana düşer.
Kiminle gezdiğinize, kiminle arkadaşlık ettiğinize dikkat edin.çünkü; bülbül güle, karga çöplüğe götürür.
BEN KÜSMEM, BAĞIRMAM, ÇAĞIRMAM SADECE BİR DAHA DA ESKİSİ GİBİ OLMAMAYI TERCİH EDERİM.