Senanur

Senanur
@snrrcky
İnsanlar kötüydü kitaplara sığındım.
Eğer güneşi istiyorsan , gölgeden çekil .
Reklam
Bilen kişiyle dost ol çünkü seni aydınlatır , bilmeyen kişiyle dost ol çünkü sen onu aydınlatırsın , bilmediğini bilmeyen kişiden hemen uzaklaş çünkü onlar aptaldır ve senide aptallaştırır.
Hoş renklere boyadılar iğrenç amaçlarını.
İnsanlarda arayıp bulamadığım her şeyi kitaplarda buldum.
İçinde boşluk hisseden insanlar hiçbir zaman eksik hisseden başka bir insanla birleşerek iyileşemez.
Reklam