Kendilerine yazık eden kadınlar var
Ama buna inanmak istemiyorlar
O kadınlar ki bizi yarı yolda bıraktılar
Seviyorum deyip kandırdılar
Ne de güzel inanmıştık halbuki aşka,onlara
Bizi hep sevecekler sanmıştık
Meğerse yalan bir rüyaya aldanmışız
O kadınlar ki bizi hissiz biri yaptılar
Biz artık kalbimiz olmadan yaşamışız
SS