kazananın sen olduğunu hiç düşünmedin mi? Hadi düşünelim sevse senden almalarına müsade eder miydi? Diyelim ki seviyor ama olmuyor ayrı kalmamız gerekli dedi, peki değer verse başkasına gider miydi? Hayatta hiç bir kişi senden değerli olamaz. Elbette başkaları için yaşayıp onlar için bir şeyler yapmaktan mutluluk duyuyor olabilirsin (aramızda kalsın ben de öyleyim) ama kişilere buna değmeyebilir. Ve senden ilgi bekleyen senden değer bekleyin belki de senin için kenarda köşede bekleyen birisi vardır? Geçmişte takılı kalmak kendine eziyet etmekten başka bir şeye yaramaz. Şimdi geçmişten ders al ve geleceğin için adım at. Güzel günler seninle olsun :)