“afet bölgesine gidip yangından etkilenen vatandaşlara çay fırlattı” bu cümlenin absürtlüğünün, hayatımızın gerçeği olması çok acı. ofansif mizah gibi, şaka gibi ama değil. anlayabileceğim bir şey olmadığı gibi açıklanabilir bir şeyi de yok. yazık gerçekten..
Hay ben sizin çayınıza...