Ne acı bir sözdür ki "ölünce sevemezsem seni" hayatayken herşeyin kıymetini değerini bilin sevin sevdiğinizi söyleyin gizlemeyin çünkü toprak aldığını geri vermiyor hiç bir zaman
Öyle bir an yaşarsın ki kalbin paramparça elinde kalır sarılsada geçmez artık bir insanı içinizde bitiremiyorsanız izin verin o kendi kendini bitirir zaten...