İsmi4772

İsmi4772
@srdh
Aslan Babanın Asi kızı
Batman -Mardin
Bismil, 10 Aralık
66 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Malesef ki herkesin savaşı kendi kalbinde büyüktür, kimse bilmez yastığa süzülen gözyaşların anlamını, kimse de anlamlandıramaz
Reklam
" Her anın niyesini sorgulayan bir varlığın saygısızlığını yok etmek için kararlaştırılmış bir eylem bu!" Benim için de intihar mektubun da yazmış olduğu en can alıcı yer burasıydı. Yasayamadığı için kendini cezalandırmış...
Bence fotoğraflar değil acımasız olan, aynı anı yan yana çekemeyeceğin insanlarla yaşadığımız anılar yakıyor yüreği.
Saçımdan tırnaklarıma kadar sızlamıştım o gün, bedenim ağlıyordu.
"Ömür boyu yalnız kalmayı isteyecek kadar incindim" dedim. Gözlerimdeki hüznü hissettin mi? Belki de hissetmedin. Belki de bu yalnızlıkla dolu kalbimdeki kırıklıkları göremedin. Her biri derin bir iz bırakan hayatın çelişkileriyle dolu bir yolculuktu benimki. İnsanlar gelip geçti, güven kırıldı ve kalbim paramparça oldu. Ama her seferinde topladım parçalarımı, yeniden şekil verdim, yeniden inşa ettim. Şimdi, bu yaraların izleriyle dolu kalbimde, yalnızlıkla baş başa kaldım. Belki de artık başka birini içeriye almak istemem, belki de bu yaraları bir daha yaşamamak için.
Reklam