İsmi4772

İsmi4772
@srdh
Aslan Babanın Asi kızı
Batman -Mardin
Bismil, 10 Aralık
66 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
“Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir.” Bu böyledir. “İnsanı sessiz kalmaya zorlayan acı, onu bağırmaya zorlayan acıdan çok daha ağırdır.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkese o hikaye bitti diyip geçiceksiniz ama o hikayenin bitmediğini sizden başkası bilmeyecek
Fakat benimkisi kalp yorgunluğuydu. Çünkü aklım, bırak soğuğu, dışarıdaki yağmuru dahi içine alan o yıkık evde idi. Az sonra avazım çıktığınca gökyüzüne bağırdım. Kendileri- ni karamsarlığa inandırmış, yardımseverliği unutmuş, gözlerine perde inmiş bütün insanlara uzun uzun seslendim. Sesime dönüp de bakan olmadı. Usulca kapıyı kapattım. Çünkü uyumaya devam ediyordu insanlık...
"Yüreğimin tam ortasında büyük bir yorgunluk var. Asla olamadığım kişi beni üzüyor, ondan bana kalan anılardan neye olduğunu anlayamadığım bir özlem kabarıyor. Umutlara ve keskin inançlara çarpıp düştüm, benimle birlikte bütün batan güneşler de düştü."
Yaşamıma kırgınım. Samimiyetle yaklaştığım her şeyin beni hüzne geri döndürüşüne, tüm sevinçlerimin ödettiği bedellere, var oluşuma, hepsine. Hissettiğim eksikliklerin sebebi olan her şeyi gözyaşlarımla seyrediyor oluşuma kırgınım mesela. Gece olduğunda tek başına hiçbir anlam taşımayan odamın köşesi, düşüncelerimin etkisiyle beraber beni bunalıma sürüklüyor. Yaşadığım her anıma "neden?" diye sormaya devam ettikçe bitkinliğe doğru yol alıyorum, anladıkça da daha derine hapsoluyorum. Ben kendime yetemedim, bu yüzden şimdi de bedelini ödüyorum..