seda

Yaramadım ah denizleri Yapamadım ama çok istedim Değiştiremedim seni Artık beni yakar onun elleri Şimdi uzaklarda mutluluğunu izlerim Bir daha sevemem seni
Reklam
gençliğimi geri ver!!!
Bizi asimile edenlerden nefret ediyorum. Acaba geleceğime hayatıma etki eder mi diye bizi yansıtan ve daha farklı olan bir çok davranışı yapamıyoruz bu sessiz bir çığlıktır!
Dil xembar e tengezar e Bê sitar e dil... Dil şewat im, bê tebat im Wek Ferhad im ez... Yürek gam yüklüdür, bunalmıştır Kurtuluşsuzdur yürek... Yüreği yanığım, sabrı tükettim Ferhad gibiyim ben...
Üç harfli marketten aldığım kulaklıktan ne bekliyorumki!
Reklam