-peki, bunu değil de diğerini seçseydi hayatı çok mu farklı olurdu?
-bunu herkes için soruyorum, gerçekten farklı mı olur hayat?
-evet farklı olurdu ama sadece öyküsü, bunu yaşayacağına öbürünü yaşamış olurdu
-yani?
-yani sonuç seçimlerde hep aynıdır; acı
-her neyi seçersen seç seçemediğin hep üzüntü kaynağı olacaktır, aklın hep o seçemediğinde kalacaktır
-o seçemediğini seçmiş olsaydı gene bana bu soruyu soracaktın
-hayatta her şey yüzde ellidir aklınla davransan yüreğin, yüreğinin sesini dinlesen aklın sana bu soruyu hep soracaktır
-seçemediğin hep acı verecek bu sabit, acı hep olacak.
-bu kadar mı umutsuz yani? güzel bi yanı yok mu bu seçimlerin?
-olmaz olur mu? var
-acını seçmekte özgürsün